Friday, September 30, 2011

Perasaan Apakah ?


Assalamualaikum . Senyuman manis untuk anda semua . :)
HEEHEH.

Semalam , bersamaan hari KHAMIS , aku tak pergi sekolah . PUNCANYA .?
Banyak sangat .

Antaranya ialah :  DISEBABKAN TERLALU ALPA MENONTON TELEVISYEN , AKHIRNYA SUDAH PUKUL 1 PAGI . KERJA SEKOLAH PUN TAK SIAP . TIDUR DENGAN HATI YANG SEBAL . (tak paham paham diri tuh nak exam besar)

Sebab yang kedua : MAK TAK SIHAT LA . SobSobSob . PASTU PEMBANTU MAK TAK DAPAT DATANG SEBAB ATOK SUAMI DIA MENINGGAL . (innalillahhiwainnailaihirojiun) SO AKU PUN DENGAN BAIK HATI TEMAN KAN EMAK . HEHEH .

Sebab yang ketiga :  HATI NI MEMANG TAK DA MOOD GILE NAK BELAJAR HARI TUH .

HEHEHEHE .
Penat betul pagi tuh cari waktu yang sesuai untuk luah kan rasa tak nak pergi sekolah tuh . Akhir nya terluah jugak bila pagi tuh abah suruh cepat sikit . Then , dengan muka satusen aku cakap "TAK DA MOOD LA BAH " .
Abah pulak dengan sporting nya cakap "KALAU MACAM TUH KAK CIK IKUT MAK PERGI KERJA . TOLONG MAK MASAK NANTI " (mak cikgu tadika KEMAS)
So, hari tuh aku jadi pembantu mak untuk satu hari .

Tapi kan , bila bersama dengan anak murid mak yang sebelas orang tuh , ada satu perasaan ANEH muncul bila aku tengok seorang budak kecik ni . Orang panggil dia KAK YIN . Dia ni macam slow . And dia memang slow . BUKAN MENGUTUK TAW !

Bila perasaan ANEH tuh muncul , aku tak tau perasaan tuh lebih kepada APA .

Sama ada perasaan SEORANG KAKAK KEPADA ADIK .

ATAU

Perasaan SEORANG EMAK KEPADA ANAK .

Kalau betul la itu perasaan SEORANG EMAK KEPADA ANAK , aku rasa aku dah sesuai jadi MAK ORANG la kan . HAHAHAH . Tak da la macam tuh sekali . Aku belum masuk 17 lagi . Lagi sebulan lebih je lagi ni . Mungkin perasaan tuh muncul sebab aku dah ada ANAK BUAH . TIGA orang lagi tuh . Dan ada kemungkinan jugak , perasaan tuh muncul sebab aku ni PENGGEMAR KANAK-KANAK .
HAHAHAH .

LAWAK LA .


Apa yang aku tau , masa tuh aku tak nak 
lepas pandang that girl . Rasa nak nangih pun ada .
EMOSIONAL lebih je ni . 

Yang pasti , lambat gile aku nak masuk pasal topik sebenar .
HEHEHEEHEHEHHE.
WASALAM .


No comments: