Saturday, October 15, 2011

Sabtu Yang Hebat

Assalamualaikum all.

Yeah .! Aku lepak dengan my babies aku yang comel comel gilaxx tuh .! Layan habis dengan diorang .

Lepas je habis belajar dekat library kitorang terus pergi TERMINAL 1 . Lunch dekat situ dengan diorang . Terbaekk . #Nasib lahh harga makanan tuh tak mahal .

Then kitorang pergi KAROK . HAHAAHAH . BabyZaty yang belanja . HEHE~ #Dua lagu je yang dia belanja . Apa apa pun thankz babe .# Terharu

Lepas habis makan , aku amik keputusan nak telipon abah .#Guna BabyZu punya fon . HEHEHE .
"ABAH , KAK CIK BALIK NAIK BAS TAW . SAMPAI SEKOLAH PAROI . OKAY BAH . ASSALAMUALAIKUM . "
Tu la yang aku nak bagi tau kat abah .

Lepas je KAROK KAROK , baru perasaan yang dah pukul empat .! AMIK KAU .! #Tau pulak takut kena marah tuh .
Habis KAROK , kitorang basah kan tekak dengan COOLBLOG . HEHEH . #BabyAin yang belanja .

HEHEH . Dalam bas duduk sebelah BabyMira . Budak problem statement ni . ERR ~ Silap . Yang problem statement tuh BabyZu . HEHEEH .

Banyak giler benda yang terjadi tadi . Lawak . Masa tunggu abah dekat bus stop . Kereta yang lalu lalang ingat aku giler . #Memang gilerr la kan .
Semua tuh sebab aku bercakap menjerit dengan BabyZu and BabyMira dekat bus stop yang bertentangan . HAHAHAH .



BabyZu gelak kan aku doo~ .
 Memang problem budak tuh . Aku pun tergelak masalah nya .
Semua tuh sebab babies aku tuh . HAHAHAHA .

Love korang doo~ FOREVER .!
I will miss this moment .! 

No comments: