Thursday, December 22, 2011

Rindu Mak !

Assalamualaikum semua .

Aku dengan ini menyatakan yang aku rindu kan EMAK .! Aku nak EMAK .!

Hari ni mak kena tahan dekat hospital tuanku jaafar sebab bisul mak yang dah terok tuh . Lagi satu sebab , mak kena tahan sebab kencing manis mak dah tak dapat  nak baca dah .!

Seriously , aku risau kan mak . Masa nak tinggal kan mak dekat hospital dengan akak , aku rasa sebak sangat . Naknak pulak masa aku cium mak :'(
Aku nak mak . Aku tak nak berpisah dengan mak . Aku lebih rela jaga mak dekat rumah dari kena berjauhan dengan mak .

Dan sekali lagi aku tegas kan dekat sini -

mata aku berair masa tulis entry ini .



Ini bukan pertama kali aku berpisah dengan mak , tapi dah banyak kali . 
Tapi kali ni situasi nya berbeza . Mak tak penah masuk hospital disebabkan penyakit . Ini lah kali pertama mak masuk hospital disebabkan tuh .

I miss my mom <3


Mak , kak cik harap mak cepat sembuh kay .
Biar mak cepatcepat keluar dari hospital tuh .
Dah la tempat letak katil dia sempit . Tak bersih pulak tuh .
Nanti , bila mak balik nanti , kak cik janji ,
kak cik jaga mak elokelok <3 
KAK CIK SAYANG EMAK .!

No comments: