Friday, January 6, 2012

Malas Nak Layan .!

Assalamualaikum semua .!

Seperti yang anda semua lihat , aku dah bahagia . Dan keadaan mak semakin pulih . ALHAMDULILLAH YA ALLAH .!

Aku nak berterima kasih sangat dengan MISS EKIN yang sudi beri katakata dorongan dekat aku .

HEHEHE . Ada satu komen je . Beliau la yang komen .!

Okay . Back to the our topic . Sepeti biasa , aku tak pernah suka nak mengutuk orang . 
Hari ni ada sorang makhluk ALLAH yang cuba mempermainkan hati aku . Serius , penat gile tahan diri dari melenting .

Perangai dia macam tahik ~ #marah 

Anda baca sendiri boleh .? Malas lah nak tulis panjang lebar . Menyakit kan hati . Serius#


Supaya anda semua boleh nampak .!












Last pic ,
DIA PON SAMA JE .!


Okay , memang lah tak salah , dia nak menegak kan kebenaran katanya . Tapi wahai encik/cik/tuan/puan/abang/akak/adik or sesiapa lah admin for page ni , kalau awak terus terus dan terus memberi soalan maka tak kan selesai lah masalah ni . 

Aku baru nak masuk 18 kot . Tapi tak de lah nak melenting sangat macam kau . Sory . Aku tak sokong manamana pihak . 


Pengajaran yang sepatutnya diambil , ialah 
belajar la menerima pendapat orang lain .
Ni tak , dia nak orang terima pendapat dia ,
tapi dia , sikit pon tak menghargai pendapat orang lain .!

SORY . MALAS NAK EDIT GAMBAR .!

No comments: