Saturday, January 28, 2012

Apabila Kasih Terhalang .

Assalamualaikum ='(

Sedih . Itu je yang aku mampu ucapkan sekarang ni . Untuk pertama kali dalam hidup aku , aku sedih dan terlalu sedih dan tersangat sedih dengan realiti cinta .

Aku memang tak pernah rasa bercinta . Dicintai oleh lelaki yang bukan mahram pon tak pernah . Aku selalu syok sendiri je . 

Dan sekarang , kalau aku diberi kesempatan untuk bercinta buat kali pertama , aku tak nak terima . Aku tak kan terima . Sebab , baru hari ni aku sedar , cinta tanpa restu amat menyakitkan .

Aku tak dapat bayang kan , kalau aku terima , bila aku dah sayang mati dengan dia , tapi keluarga tak restu . Apa yang aku nak buat .

Tapi , itu lah yang terjadi pada insan yang aku sayang . Aku harap sangat yang diorang terus kan hubungan diorang . Sebab , untuk pertama kali , ada seorang lelaki yang betulbetul ikhlas sayangkan insan yang aku sayang ni .

Apa yang ada pada paras kalau hati tidak ikhlas . Aku menitis kan air mata untuk dia . Aku betolbetol tak dapat nak tahan air mata ni . 
Sayang , kalau betol dia sayang kan awak seikhlas hati nya , jangan buat keputusan melulu . Hati orang boleh berubah . Jangan bila awak dah buat keputusan nanti , keputusan awak tuh akan buat awak bertambah merana .


I'm crying for them . Aku tak tahu kenapa .
Apa yang aku rasakan sekarang ni . 
Cinta mereka ikhlas . 
Doakan kebahagiaan mereka  =)

No comments: