Thursday, August 23, 2012

DUNIA BARU .!

Assalamualaikum .

Selamat Hari Raya genggeng semua .!
Hari ni hari yang kelima kita beraya . And dah nak dekat two month aku sambung belajar . UhukUhuk . Kompom kau orang tak tau kan .

Motif aku tulis ni adalah untuk menceritakan kisah DUNIA BARU aku dekat Politeknik Port Dickson .

First time abah jejak kan tayar kereta Saga baru abah tu dekat dalam Politeknik , masa tu hanya ALLAH saja yang tau betapa berdupdap dupdap nya hati aku ni . Lepas je daftar kamsis , abah beli makanan untuk . Habis je makan , saat yang aku harap tak akan pernah terjadi .!

ABAH DENGAN YANG LAIN DAH NAK BALIK .!

Saat tu memang aku dah nak nangis da . Tapi nak buat macam mana kan . Walau aku menangis sekali pon , Abah tetap akan balik . Dan aku tetap akan tinggal .!
Dalam aku keseorangan , tibatiba telefon aku berbunyik .! Okay , budak sekolah aku dulu . Dia pon sama poli dengan aku .

Belom pon habis aku lalui satu hari dekat Politeknik ni dengan Mira (budak sekolah dulu) , aku rasa macam dah seminggu aku duduk dekat sini . Terasa macam dalam tahanan .!

Tapi saat itu jugak lah , aku berubah menjadi seorang yang cukup peramah . Hampir semua orang aku tegur , tapi tak satu pon yang jadi rapat dengan aku . Setakat berburak then goodbye .! HAHA Waktu tu aku bukan dengan Mira lagi sebab dia jabatan lain .

Aku hanyalah jabatan PERDAGANGAN .! bangga

Minggu pertama kita orang tak dibenarkan balik . What the ..? Memang stress gila waktu tu . Dalam hati menjerit nak balik je .! Apa kan daya , kita orang hanya menurut perintah .!

DAN bermula lah kisah AKU DAN MEREKA .


Sambungan dekat lain entry kay .
Pray for me for Business Management test .!

No comments: