Monday, January 21, 2013

KEPUTUSAN MASA DEPAN AKU .

ASSALAMUALAIKUM .

Hari ni aku menulis lagi untuk menghilang kan rasa bosan . Awal nya aku nak menulis pasal seorang kawan yang telah berubah sikap .

Tapi fikirfikir kan balik , tak apa la . She know what the best for herself . 

So , sekarang aku nak mencerita kan kepada kau orang kau orang semua pasal result aku pada semester lepas . Nak kata kan teruk tak lah , tapi nak kata kan okay pun tak jugak =)

Tengahtengah makna nya .

Result hari tu hampirhampir je nak kantoi . Tapi di sebab kan gred baru yang baru di gunakan bermula untuk semester kita orang , ALHAMDULILLAH .

Semua nya lulus . Tapi dalam aku gembira tak ada subjek yang kantoi , abah mengungut aku !

Double WHAT ?!

Abah cakap kalau aku ada D atau E lagi lepas ni , jangan harap abah nak hantar atau jemput aku lagi .

Kecewa ~ -,-

Iya lah kan . Mana tak nya . Semua dah okay tuptup ada E+ . Spoil my result betul la kan ==' 

Hmm , Insya ALLAH , lepas ni aku akan buat yang terbaik untuk my final ! Aminn ~

Ouh , sebelum aku terlupa , tak lama lagi akan di adakan IceBreaking bersama peserta PRS =)
Dan ,, tadi aku dah jumpa Mumti tapi terlupa nak mintak gambar kami hari tu .
So lambat lagi la aku update pasal IceBreaking AJK PRS tu =)


*Pesan Jejari*
Pointer aku tak sampai 3 .0 . 
Tapi aku tekad semester ni aku nak dapat kan 3.0 ke atas .
Doa kan ya !

No comments: