Sunday, January 20, 2013

HARI HARI YANG BERLIKU DI SEMESTER KEDUA .

ASSALAMUALAIKUM .

Selama beberapa lama aku tak menulis dekat sini . Sudah terlalu banyak yang aku alami . Macammacam =)

Masa 9 haribulan hari tu kakak aku telah selamat di ijab kabul kan . ALHAMDULILLAH . 


Tahniah kepada mu kakak =) Moga di murah kan segala usaha mu selama ini .

Okay , sambung cerita . Aku pun sudah bermula semester baru . Semester dua sebenarnya . Dan bila mula nya semester baru ni , bermacammacam lagi lah cabaran , dugaan yang aku alami .

Aku tidak di kurnia kan kamsis -,- Kecewa sikit je . 
Sebab aku tak mengharap kan pun kamsis tu . Tapi yang malang nya bila dah dapat rumah , kami di halau .!
Semua tu sebab kami cuma nak tinggal sebulan dua sebab tunggu rayuan
 ( Walaupun tak mengharap kan kamsis tapi parents aku tetap suruh buat rayuan ==' )

Semua kerana keluarga !

Okay , tak apa lagi . Yang penat nya sekarang ini , aku dah macam anak Haiti menunggu keputusan rayuan tu !
Penat tau tak PENAT !

Walaupun aku tak mengharap , tapi mak dengan abah aku mengharap gila !

Kadangkadang aku terfikir jugak , kenapa ramai sangat yang tak dapat kamsis sedang kan intake kedua hanya enam ratus sahaja ! Aneh melanda ~

Lagi aku tak puas hati , anak pensyarah yang duduk dekat dengan poli ni boleh je dapat kan . 
Ini memang cari gaduh ni !

Entah lah , kadangkadang aku terfikir , perlu ke aku berpurapura sertai ahli Pusat Islam tu atau JPKK ke hanya sematamata untuk aku dapat kan asrama . 

Aku bukan macam tu . Aku tekan kan di sini ,

AKU BUKAN MACAM TU !

Akhir nya aku buat konklusi sendiri lepas penat menunggu hampir dua bulan keputusan rayuan tu . 
Konklusi nya senang je ,

Ustaz nak bela hantu banyakbanyak dalam bilikbilik yang kosong yang berlambak nak mampus tu !


*Pesan Jejari* 
Masih belum rezeki aku . Berharap keputusan tu keluar secepat yang mungkin !



No comments: