Friday, February 1, 2013

MARUAH AKU =='

ASSALAMUALAIKUM .


Mati lah aku kali ni . 
Rahsia tidak di simpan kemas .
Tindakan bijak adalah aku harus padam postpost berkaitan dengan dia .

Memang aku suka kan dia .
Tapi aku tak nak dia tahu .
Aku tak tahu ciriciri gadis idaman dia .

Dan aku pasti sangat , ciriciri idaman dia jauh lebih baik dari diri aku =='

Aku tak nak dia tahu sebab aku tak nak dia salah faham .
Aku tak nak dia fikir yang aku ni gadis yang berperangai seperti perigi mencari timba .

Sebab tuh lah aku diam kan perasaan aku selama ni .
Hint pun aku tak nak bagi .

Aku malu !

MaluMaluMaluMaluMaluMaluMalu !

Arghh !
Susah nya nak khabar kan melalui tulisan .

Arghh :'(


*Pesan Jejari*
Orang lelaki tak akan faham perasaan 
gadis dilema macam aku .
Aku akan padam !


No comments: