Saturday, February 2, 2013

APA YANG TERBAIK SEBENAR ?

ASSALAMUALAIKUM .

Tak faham dengan hati ini .

Sumpah aku tak faham . 

Kalau aku sendiri tak faham , ni kan pulak orang lain kan .

Perlu ke aku terus kan perasaan ini .?

Aku keliru dengan perasaan sendiri =='

Teruk nya diri aku ni .

Aku sendiri tak tahu apa yang terbaik untuk aku .

Tapi aku dah bertekad , aku nak lupa kan dia .

Patut ke ?

Apa alasan aku untuk terus kan perasaan ni ?

Apa jugak alasan aku untuk hentikan perasaan ni ?

Patut ke ?

Kalau nak luah kan pada si dia , memang tak la kan .

Aku tak berani .

Tambah pulak , dah ada yang tahu .

Boleh mati aku ni -_-


*Pesan Jejari*
Perasaan sendiri amat susah untuk difahami .
Walau macam mana sekali pun kita mencuba .
Berdoa dan tawakal adalah jalan terbaik .
=D

No comments: