Saturday, June 8, 2013

KEM STYLE

Assalamualaikum readers , followers and peeps !

Setelah beberapa hari aku berjuang di Terengganu , akhir nya aku pulang semula ke Negeri Sembilan .
Tapi , sebelum aku balik Negeri , bermacam macam benda yang aku telah pelajari .

Kem STYLE mengajar aku erti sebuah keluarga , kerjasama , perpaduan tanpa bersifat perkauman , macam macam lagi la . Dan yang paling penting ialah erti sebuah keikhlasan hati kita .

Dekat kem tuh , hari hari aku telah terisi dengan padat dan jayanya =D Penat memang penat . Tapi itulah pengalaman yang paling bererti sekali .

First time aku jejak kan kaki di Besut , Terengganu . Aku rasa macam nak suruh pakcik bas tuh patah balik . Aku rasa keputusan aku untuk pergi ke kem tuh adalah salah .

Tapi rupa nya aku yang silap . Keputusan aku tak salah , tapi amat berharga !

Tak banyak gambar yang aku dapat . Tidak seperti kenangan yang berlegar di fikiran aku sekarang nih .

Tak nak banyak cerita lagi , layan je lah gambar gambar nih . Ada antara mereka telah menjadi rakan rakan aku .




# Sumber # Dari facebook kawan kawan baru . Cilok gambar ya !



*PesanJejari*
Kita mungkin berpisah , tapi kenangan tak mungkin hilang :D
Nanti kalau dia orang dah upload gambar banyak banyak ,
Aku akan post lagi dekat sini ya :D
Kenangan terindah apabila kita mula menghargai hubungan yang terjalin .

No comments: