Monday, November 11, 2013

RISAU RISAU DAN TERUS RISAU

Assalamualaikum semua .

Haih , risau mula melanda . Tak lama lagi keputusan untuk semester 3 akan keluar . Ya ALLAH , ALLAH je yang tahu macam mana perasaan aku sekarang .

Kerisauan nih bukan lah pada semua paper , tapi hanya pada paper akhir aku hari tuh .

Demam teruk menyebabkan aku hilang fokus nak menjawab . Dari 4 soalan , aku hanya jawab 2 soalan . Itu pun belum tentu dapat full mark .

Risau melanda .

Sudah lah markah PB aku rendah . Yela , subjek tuh memang aku lemah -..-

Risau bertambah lagi .

Korang tahu , masa jawab paper last tuh . Badan aku menggigil bagai nak mati . Naik kejang satu badan aku rasa . Sampai soalan yang kedua aku ambil masa 1 jam untuk jawab .

Andai nya lah aku repeat paper tuh -..- Ya ALLAH , Harap disiahkan lah dari terjadi pada aku .

21 hari bulan nih tarikh keramat . Hanya doa dan tawakal yang mampu aku buat sekarang nih .

No comments: