Monday, November 11, 2013

PASANGAN HIDUP

Assalamualaikum semua .

Again , aku update lagi .

Well , walaupun risau masih menghantui diri , tapi hidup mesti di teruskan jugak kan .

Pejam celik pejam celik , aku dah masuk 19 tahun 3 hari dah . Berumur dah aku .

Bila umur bertambah , hati pun mula lah bercambah . Pelbagai rasa sekarang nih yang muncul .

Haih , rasa apa ya ?

Rasa risau tentang teman hidup . Okay , memang lah aku baru 19 . Tapi tak salah kan kalau sekarang nih aku dah mula berfikir tentang masa depan .

19 tahun aku hidup . Tapi seorang lelaki pun belum pernah ada yang meluahkan perasaan dia pada aku . Bukan lah niat aku nak bercinta sekarang nih .

Tapi , yang aku risau kan , kalau kalau umur aku sudah meningkat ke 25 nanti , aku masih sendiri .

Nanti apa kata orang . Anak dara tua . Panggilan yang paling aku takut sekarang nih .

Kalau sekarang nih ada yang admire dengan aku . Aku tak kisah . Tapi kalau takde , percuma aku dapat title tuh nanti -..-

Risau lagi -,-

No comments: