Sunday, January 19, 2014

PENANTIAN, SIA-SIA KAH?

Assalamualaikum.

Selamat tengah pagi buta guys.

Mood menulis tengah memuncak sekarang ni. Aku nak berkongsi perasaan aku.

Perasaan yang telah lama aku pendam kan dalam hati. Pasal apa lagi kalau bukan pasal lelaki kan.

Memang point aku tuh je.

Aku luahkan dekat kaklang tentang isi hati aku. Tentang lelaki yang sedang dan masih bertakhta hingga kini.

Entah kenapa, aku masih berharap pada dia. Padahal aku ingat lagi nasihat aku pada seorang kawan nih, 'cintailah dia seadanya dan jangan pernah berharap' .

Lebih kurang macam tuh lah.

Tapi masalah yang aku tanggung bukan lah sebab aku sayangkan lelaki tuh, tapi sebab lelaki tuh tak tahu yang aku masih tunggu dia sekarang ni. Kaklang nasihatkan aku untuk buat langkah pertama, tapi macam mana aku nak buat langkah pertama kalau aku masih tak yakin dengan diri sendiri.

Kaklang suruh aku tegur dia, berborak dengan dia.

Haih -,- kalaulah aku ada keyakinan diri, taklah aku membujang sampai sekarang ha.

Problem problem problem.

Selagi aku tak mulakan langkah, selagi itu aku ni diibaratkan bagai pungguk rindukan bulan. Hmm.

So korang yang memahami perasaan aku ni, tolonglah doa doa kan jodoh aku bersama Ecik A idaman aku ye.

Semoga penantian selama lima tahun ini akan menjadi nyata ya ALLAH , Aminn.

No comments: