Saturday, October 29, 2011

Persoalan Yang Payah Untuk Di Mengertikan .

Cinta ke Fanatik .?

Assalamualaikum awak awak awak semua .

Sekarang ni aku tak tahu nak tafsir kan perasaan aku ni . Aku tak paham langsung . Aku suka sebagai peminat atau aku suka sebagai seorang gadis ke seorang jejaka .

Ayat memang tak boleh nak tahan . Dah macam budak sastera je kan . Tapi .. Persoalan nya bukan sama ada aku sastera ke tak . Yang masalah nya aku keliru .

He's player football . Perasaan ini muncul kerana aku paksa kan atau dia dengan rela hati timbul di celah-celah hati aku hati ini .?
Walau di beri kesempatan untuk aku mengenali dirinya dan dia mengenali diri ku , aku lah gadis yang paling bertuah dalam dunia ini .

But , i'm just an ordinary girl .
Layak ke untuk aku mendampingi diri nya . Mampu kah diri nya menerima diri ku yang tiada keistimewaan ini .

Wahai perasaan , boleh tak kau beri kan jawapan yang pasti untuk persoalan ini .
Jika benar perasaan itu hanya lah sebuah paksaan , aku akan berhenti berharap kepada nya .
Tetapi , jika benar perasaan ini muncul dengan sendiri nya di hati ni , Ya ALLAH , Kau beri lah kesempatan untuk kami berkenalan . Beri kesempatan untuk aku memberi tahu nya bahawa hati ku telah tertarik kepada nya .
Dan , aku berharap , aku boleh bersama dengan diri nya walau dalam susah mahupun senang .

Tetapi , mampu kah untuk ku memenangi hati nya jikalau aku di beri kesempatan untuk mengenali antara satu sama lain . Aku tak ada yang istimewa .
Yang aku punya , hanya lah sekeping hati yang ikhlas .
Sebuah perasaan yang jujur .
Sebuah cinta yang tulus .

Jika benar aku ikhlas untuk memiliki nya , Kau pertemu kan lah diri kami dalam cara yang Engkau tetap kan , Ya ALLAH .



Cinta yang aku harap kan dari nya , 
hanya lah cinta yang tulus dari hati nya .
Mampu kah diri nya mengenali diri ku .?
Seperti aku mengenalinya . -,-
Atau mungkin aku hanya bermimpi di siang hari .

No comments: