Sunday, June 3, 2012

Teringatkan Dia Lagi .!

Assalamualaikum .

Sudah terlalu lama mendiamkan diri  #cewah
Sambilsambil tulis entry baru ni , aku dengar lagu jugak ni .
Lagu Opick - RAPUH .
Alaa , ost TENTANG DHIA tuh .!

HAHA , okay . Tujuan aku tulis post ni , #perlu ke ada tujuan#, perlu la kot . Tujuan nya ialah aku ingin menyatakan yang aku masih mengingati DIA .

YA ALLAH , aku betulbetul tak tau nak buat apa lagi da . Aku dah berdoa , Aku dah berusaha , Aku dah cuba jatuh hati pada orang lain .
Tapi masih ada dia dalam hati , dalam mata ni .!
What to do .?

Seksa nya mencintai dalam diam kan . Aku tak sempat nak meluah kan . #padan muka
Aku cuba untuk tabah masa dia dah berhenti kerja dulu , tapi ternyata AKU LEMAH .!
Selama sebulan sebelum aku berhenti kerja , aku rasa macam I'VE NOTHING .!
Sebulan aku kerja tanpa menatap , melihat , memandang muka dia , cara dia , gaya dia , gerak dia setelah 2 bulan penuh aku perhatikan dia #setiap masa *TOLONG PERCAYA AKU*

Tak ada motif and pengajaran pon kalau anda semua baca entry ni . Apaapa pun terima kasih je la sudi baca .!


Ya ALLAH , sampai kan lah salam rindu
ku ini kepada nya Ya ALLAH , supaya 
hati ini mampu berdegup seperti sedia kala .  

No comments: