Friday, February 22, 2013

APAKAH SEBENARNYA ?


Demi ALLAH , aku tak faham dengan diri aku sendiri .

Air mata yang mengalir ni pun tak dapat mengubah apaapa .

Apa yang aku nak ?

Apa yang aku ingin ?

Apa yang aku tak puas hati ?

Apa yang aku fikir kan ?

Apa yang aku sedih kan !?

Apa sebenarnya Ya ALLAH .

Besar dugaan mu ALLAH , tapi aku tetap yakin dengan Mu .
Engkau tidak menguji seseorang hamba melebihi kemampuan nya kan .
Aku yakin dan itu memang benar .

Tapi tak tahu kenapa , hati aku rasa yang aku sendiri .
Aku tak minta pasangan untuk bercinta ,

Tapi yang aku pinta hanya seorang sahabat yang boleh dan mampu untuk menghargai pengorbanan aku .

Mereka baik .

Tapi kenapa kadangkadang mereka buat aku macam tak wujud ?

Sebab aku bukan siapasiapa pada mereka kan .

Aku tahu !

Pada mereka aku hanyalah kawan dan bukan SAHABAT .
Sebagai mana yang aku anggap mereka .

Aku tak layak ke untuk disayangi ?
Aku tak layak ke untuk dihargai ?

Aku tak layak ke untuk semua tu Ya ALLAH ?

Ampun kan aku Ya ALLAH (,--,)

No comments: